elifiniz5261 benimde kızım 28aylık ve 26hhaftalık hamileyim, aynı şeyleri düşünüyordum ama zamanla insan bu fikre alışıyor, herkes her bebek çocuk aynı değil. Mutlaka zor günler yaşayacağız ilk zamanlar bu kesin ama şimdiden bu psikolojiye girerseniz daha zor geçer günler. Bu zamanları en iyi şekilde geçirmeye çalışacağız, herkese kulak asmayın kendi rutininizi oluşturmaya çalışın, diğer çocuğunuzu herşeye dahil edin dışlanmış hissetmesin, kardeşine bakmanız gerektiği zorunluluğu bilsin alışsın ona. Bende şimdiden anlatmaya başladım kardeşin doğacak karnı acıkınca doyuracağız, bezini değiştireceğiz, beraber banyo yaptıracağız, ona kitaplarını anlatıp oynayacaksın gibi gibi günlük hayatımıza dahil olscağını anlatıyorum. Yanında birinin olumsuz konuşmasına kıskançlık yaratacak şeyler, kıyas yapmasına izşn vermiyorum. Kardeşin seni çok seviyor gelirken sana meyveli yoğurt cips şeker balon getirecekmiş diyorum çok seviniyor öyle deyince. Doğuma giderken inşallah bi paket yapacağım bebeğin yanına koyacağım kardeşin sana getirmiş diye kızım görünce ona vereceğim sevdiği şeyleri