durukrl Ne alaka ya foto almadan endokrin doktor değiştirin benim bebeğimin 2 24 saatlik artı 3 gün takipte foto aldığı halde düşmedi kimse endokrin demedi tsh yüksek dediler kıdemli doktor geldi kızdı 2 haftalık bile olmayan bebeğe tsh mi bakılır zaten yüksek olur dedi ben her emzirme sonrası mama takviyesi yaptım 30 ml öyle düzeldi bazen anne sütünden geçiyor o yüzden mama düzeltiyor bebeğim de uzamış sarılık vardı mamayı da sakın biberon ile vermeyin 5lik sonda var medicaller de elinize nitril eldiven geçirin parmağınızı emerken sonda dan çeksin internetten bakarsın şırınga ile denemeyin yoğunbakım hemşireleri ev de asla önermiyor boğulma tehlikesine karşı üzülmeyin geçecek ben de doktor hatta direkt hastane değişikliği yaptım size de tek önerim bu olur mamayı öcü gibi görenler de var ama öcü değil nimet bebeğimin kendi şahsi sebeplerinden ötürü 1,5 ay da sütten kesmek zorunda kaldım mama ile büyüdü şimdi 4 aylık şekerli su da anlık etki ediyor hatta daha kötü yapabiliyor yüksek kalori olduğundan şekeri hızlı düşüyor sarılık bilirubin değeridir şeker ile ilgilidir sık sık emzirin 1,5 saatte bir mutlaka yedirin