ben 24 haftalıkken 2 kere panik atak geçirdim şu an 30 haftalığım ve 1 aydır kafamın içi boş sersem gibi değişik hisler düşünceler anlam veremiyorum hayatım zehir gibi oldu benim gibi olan oldu mu hiç bilmiyorum ama hiç geçemeyecek gibi hissediyorum herkes hamilelikten diyor doğurunca geçer diyor ama ben delirecek gibi oluyorum böyle içime daraltı geliyor ağlamak istiyorum değişik hareketler yapıyorum anlamsız bazen de gün içinde hep kafam boş sersem gibi oraya odaklanıyorum