ifo güzel kardeşim benim seni çok iyi anlıyorum.. bazen konuşulanları idrak edemiyorum karşımdaki kişi cevap bekliyor ben acaba bana ne söylemişti diyorum, çoğu zaman çok gereksiz şeylere ağlıyorum sinirleniyorum bunu benim hormonlarıma yüklendiği zamanda sinirleniyorum fakat oturup düşününce hormonlarımın bana oynadığı bir oyun diyorum, çünkü normalde soğuk bir insanım kolay kolay Ağlayamam fakat bu dönemde sanırım hamilelikten yetememe duygusu çok fazla negatif doğum hikayesi çevresel faktörlerden eş ailesi kendi ailemden beklentiye girmek bizi ekstra hassaslaştırıyor bence.. bu tarz bir düşünceye kapıldığımda kendimi duşa atıyorum suyun sesini dinleyip gözümü kapatıyorum çok yardımı oluyor 😔