Melo2 Haftamdayım artık göbüşbaya çıktı hamile olduğum belli olduğundan beri güvenlikler yandan geçebilirsiniz diyor daha öncesinde avmde olsun hastanelerde olsun hep geçtim yani doktor bebişle ilgili kötü bişey demedi ama ona da sormadım yani sorum kısaca geçmek sorun mu acaba ya bu zamana kadar hep geçtim şimdi yanda geçiyorlar gece gece buna takıldım 😂😂
Buseenuur Melo2 kapılarda radyasyon yok içinizi rahat tutun çantamızı koyduğumuz yerde var.radyasyon yayılan bir şey olduğu için çantanızı koymayın ya güvenliğe açıp gösterin ya da elindeki dedektörle aratın. Hele ki içinde yiyecek varsa kesinlikle koymayın