damlaa51 Göğüs ağrısı hafif kasık ağrısından başka belirtim yok normal mi ? Bi de yolk kesesini ne zaman gördünüz ? Doktora gitsem şimdi görünür mü ?
Zge12 damlaa51 normal kuzum benimde göğüs bel ağrım vardı hafif kasık ağrısı ama tabi herkesin belirtileri farklı olabilir 5+3 de keseyi görmüştük biz bebek küçük olduğu için görünmedi doktorum 1 hafta sonra çağırdı 6+3 de hem bebeği gördük hem kalp atışını dinledik
ilaydasokman damlaa51 benim 5+2’de gördü kalp atışını bir hafta sonra gördü. Belirtilere bence takılma refl gecikmesi hariç ne göğüs hassasiyeti ne bulantı ne ağrı hiçbir belirtim olmadı benim
damlaa51 Zge12 Allahım sağlıkla büyütsün inşallah kuşum , bende kalp atışını bi duysaydım :( 4+3 te gitmiştim kesem 6,65 iyi mi ki bişey de demedi
Zge12 damlaa51 duyarsın kuzum inşallah içini ferah tut Allah’ın izniyle boyutuda iyi kontrolün ne zaman
damlaa51 11 gün sonra 7 haftalık olunca , tek tüpüm var Hsg sonrası hamile kaldım içim de sıkıntı var bakalım inşallah boş değildir :( belirtim de çok yok öyle
Zge12 damlaa51 kötü düşünme iyi düşün iyi olsun canım haber ver bizlerede Rabbim gönlünden geçeni nasip etsin ❤️🤲🏻
smnckr 5+2 deyim kese gorundu sadece 10 gun sonra çagirdilar gogus hasasiyeti bel ve kasik agrilarim var sadece
Can_sel12 maviskokiz ben bugün gittim 5+2 doktor keseyi göremedi altan muayene ile bakayım dedi ben kabul etmedim haftaya gitsem gözükür mü acaba