Gulsahparla benim ikincisi o yüzden yalancı ve gerçek sancı olduğunu anlayabiliyorum sadce ilk gebeliğimde böyle bı ağrı hiç olmamisti cinsiyet farkı oldumu olabiliyormuş ama emin ol gerçek sancı olduğu zaman net anlarsın çünkü naparsan geçemez ilk hamileliğimde sonuna kadr evde çektim oyuzden bunuda ters bsy gitmese inşallah öyle yaparım