sibelll 27+6 dayım bu sabah kanamam oldu devam ederse doktorun gelmemi söledi basına gelen varmı erken doğum belirtisi olabilrmi🙁
Sonay sibelll Yoğunluğu ne kadar ara kanamamı ? Benimde gecen hafta bi damla şeklinde lekem oldu doktor devam ederse gel dedi bebeğimin hareketlerini hissediyorsan eğer tekrar etmediyse korkma arada olabiliyormuş