Kızlar 40+1 da doktorum açıklık için alttan muayene etti fakat hiç açıklığım olmadığını ve lekelenme olabileceğini söyledi . 2 gündür lekeleniyorum bugün de ara ara bıçak saplanması gibi ağrım oldu sizce bu sancılar doğum habercisi mi ? Yaşayan var mı ? 40+3 olduk 😥😄