Canım anneler herkese merhaba ben 26+5 teyım yanlız karnımın içinden sanki yukarı doğru basınc oluyor bazen midem aşirı yukarıda gibi his ediyorum geceleri yemekten sonra ekstra dertleşmeye oluyor. buda aşırı rahatsız ediyor beni normalde 47 kiloydum şun 56 olmuşum ve sanki kaburgalarımın içerdi gibi acaba sizlerde bu durumu yaşayan var mı çok bunalıyorum neredeyse bir an once doğurupta kurtulayım diyorum.aşiri moralim bozuk herkes son güne kadar bebeği tutmak isterken bu durumdan dolayı kendimi sucluyorum psikolojimi de bozuyorum.nasıl başa çıkarım acaba