Nur124 Kızlar 34 haftaya girdik çok şükür Rabbime bebiş doğdu butonu gelmiş çok heyecanlandım Rabbim evlatlarımızı vaktinde sağlikla sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin isteyen herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin 🥰🥰🥰
hivda36 Nur124 35 haftalık olduk sezeryan olucak bakalım 38 de alınır galiba hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz
Mevsim5 Nur124 34+6 hafta olduk. Valla artık duygularım karma karışık. Bir yandan temizlik bebek hazırlığı bir yandan mental hazırlık. Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah
Tazeanne2016 34+3 bizim de sağlıkla gelsinler inşallah, zaman çok hızlı geçti ne ara buralara geldik anlamdım
AysuPolat hivda36 sezeryan günü verdiler mi size bizde 35 haftalığız pazartesi 35 +2 de hastaneye gidicem sezeryan olacak o kesin de gün verirlermi acaba
Nursevv Nur124 hayır belli değil daha geçmesi bişey değil de ben rahatsızım tedavilerim yarım kaldı ağrılarım çok ondan geçsin istiyorum 🙏🏻😌