kucukgokyuzu 3 kez atdım 3ündede kız dedi. Yanıla bilirim falan filan gibi şeyler söyledi tabi ama hep kız dedi. Birde ben chatgbtyi not olarakda yapıyorum cinsiyyet sordugum sayfayı kayıtlı belleye yüklemesini söyledim ve ona her hiss etdiğim belirtiyi söyledim oda şu belirtin kız şu belirtin erkek dedi ama hep kız kız dedi ve doktorumuzda kız olacagını söyledi