dilaadeniz21 7+4 ya da 7+5 de duydum korkmayın lütfen kendinizi strese sokmayın demesi kolay diyeceksiniz ama bende yaşadım kolay değil biliyorum sabırla bekleyin ve dua edin hayırlısıyla Rabbim duymayı nasip etsin sizinle aynı şekilde yaşadım bu olayı gittim ne çocuk ne yolk ne bir şey sadece kese vardı ve 2 hafta kendi kendimi yedim Rabbime emanet dedim 2 hafta o şekilde geçti duyduktan sonra bi şükür çekip boşuna stres yapmışım diyorsunuz ♥️🤲