Derya146 Saraya gidiyorum şuan Saray devlet hastanesi doktoru yeni gelmis begendim hosuma gitti hastane hem sessiz sakin hemde tertemiz randevu bulmamda cok kolay hergün çıkıyor randevular ebeler hemşireler çok iyi çok ilgili kapaklıdan kendi arabamızla 15 dk da ordayız 😊Çerkezköy hem çok kalabalık hemde randevu bulmak biraz zor 🤷♀️