7-8 ay üst üste ovulasyon testi yaptım genelde pik olan günleri hep değerlendirdik tutmadı nasip olmadı, en son ay sadece yumurtlama ve öncesini değerlendirdik Rabbim nasip olur etti o ay gebe olduğumu öğrendim . Demem o ki üst üste her gün de yapsan sadece bir günde yapsan eğer nasibinde varsa her türlü olur o yüzden üzülme sıkma canını iyi düşün iyi olsun 🥰