ayslnur Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim fakat çok fazla mide bulantım var günlerdir yemek yiyemiyorum doğru düzgün bu durumun nasıl üstesinden geldiniz acaba yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏
Azlpp ayslnur doktorunuza sordunuz mu ? Ben 4. Aya kadar prilam kullandım eğee kullanmasaydım perişandım çok şükür 4. Ayda gwçti bulantılarım
1202 ayslnur bana hic bi wey fayda etmedi hastaneye bile yattim 3 serum taktirdim her gun yani kabullenmekten bawka carem kalmadi sanirim😪
bebetomveben_ Ben de 10+4 deyim ilk haftalarım kabustu hiç bi şey yiyip içemedim en sonunda doktora gittim prilam verdi onunla iyiyim şimdilik günde bi iki kere oluyo sadece
aylin_a 12+4 hala bulantı var , ilaç da kulanıyorum çok fayda etmiyor. İlk gebeliğimde 16 ıncı haftaya kadar böyleydim. Ama en zor 6-14 haftalar benim için oldu