Pemberuya merhaba, öncelikle hiç üzülme zamanla verirsin kilolarını. İlk doğumumda bende kilo almıştım kalmıştı. Sonra endokrine gittim özel e kan tahlili yaptı dediğin gibi d vitamini. Ve birçok vitamin eksik triodim yavaş, insülin açlığım aşırı yüksek çıktı. Bunlarda kilo vermeme engelmiş ve hep iştahım açık olurmuş. Sonra devlette endokrine gittim dedim durum böyle böyle. Ona da dahiliyeci yeşil alan açarsa gidebiliyorsun yani bunlara dahiliyecide bakabiliyor… sonuç çok şükür tiroit hariç herşey düzeldi ve kilo vermeye başladım, hemde sağlıklı şekilde. Tiriodide hergün ilaçla hallediyorum ve 2.ye hamileyim. O yüzden kilo veremeyen insanlardan diyetisyenler ve Doktorlar boşuna kan tahlili istemiyor. Sende gidip gözüke bilirsin, böylelikle kilo verme hızın bile artabilir tatlım.😊