Yaklaşık 2 hafta önce devlette kendi doktoruma gittiğimde bişey yoktu. Olsa da doktora sorduğumda olur öyle, geçmezse gel vs vs. diyor. Kontrolden geldiğimden beri bende bi baş dönmesi, göz kararması, mide, bacak, bel ağrısı, aşırı halsizlik, sürekli baş ağrısı, hazımsızlık ne ararsanız var. Bende bebek büyüdüğü için mideye de baskı uyguladığı içindir diyip dikkate almıyordum. Ama şu son 3,5 gündür aşırı kötüyüm, kendimi çok hasta hissediyorum. Eşime dedim bu sefer özele gidicem ne var, yok öğrenicem dedim, İyiki de demişim. Bugün sabahtan gittik, sıramızı falan aldık. Doktor da yaşlı ama senelerin doktoru aşırı bilgili, çok güler yüzlü. Odaya girdik şikayetlerin neler dedi ben başladım anlatmaya, o soruyor ben anlatıyorum falan. Neyse uzandım bebişe bakıcaz. Ekranda görür görmez enfeksiyon ve mantarın bişey olduğunu söyledi ama ne dediğini tam hatırlamıyorum. 4d yüzünü görelim diye uğraştı, dudak yarığı var mı diye bakmak istedi ama arkasını döndüğü için ensesini falan gördük, kordonu ensesinden geçiyor. Çok şükür suyu, kilosu, boyu falan haftasına göre gayet güzel amaaa bebeğin makat geliş olduğunu ve bunun da erken doğuma sebep olucağını söyledi. En ince ayrıntısına kadar herşeyi tek tek anlattı. 2 hafta önce kan vermiştim, onun sonuçlarına da baktı. Omega3, antibiyotik, fitil, kan şurubu(tek içimlik olanlardan) ve progestan iğne verdi, haftaya cuma tekrar gel ona göre bakıp hapa geçelim dedi. Böyle bi durum yaşayıp da 37,38.haftayı göreniniz oldu mu? İlk oğlum 35 haftalık doğmuştu, bunun da erken doğmasından korkuyorum. Birde iğneyi kullananınız var mı? Herhangi bir yan etkisi oldu mu?