Miinniik Arkadaşlar 2 gün önce doğum yaptım oğlum sürekli ağlıyor sütüm var ve mama.takviyesi yapıyoruz ama karnı ağrıyor sanırım kaka yapmak istiyor yapıyor da ama çok sancılı oluyor artık emmekten midesi de doluyor sanci gelince çıldırıyor ne yapicam
ABusraaaa Miinniik canım sütun varsa neden mama takviyesine ihtiyac duyuyorsun ki? Manada bebeklerde gaz yapar. Eğer sütun az geldigi için kullanıyorsan tamam ama 2 günlük bebek zaten küçücük mideleri var o kadar fazla birşeyde yemezler yani. Sancılı kaka yapıyor diyorsun kaka kıvamı nasıl peki? Kabızlık deresinde mi yoksa yumuşak mi
Yenibirannee Miinniik karnına güzelce masaj yapın 🌸 gazı olabilir huzursuz olabilir sakin ses tonuyla güzelce bir ninni, dua okuyabilirsiniz mümkünse bol tensel temas yapın annesi senide arıyor olabilir 🥹🌸