2.gebeliğim yaptırmadım ikisindede . Şekerim yüksek değil . Doktorum bana bırakmıştı bende yaptırmadım. Çevremde yapanlar çok kötü olduğunu söyledi sonradan şeker hastalığı çıktığını gebelikten sonra şekerin kalıcı kaldığını söyledi . Bir kaç doktordan da dinledim ve korktuğum için yaptırmadım