senaaaaaaaaaa ilk başlarda zaten sarılık olmasın diye siz sık sık besleyeceksiniz büyüdükçe de zaten az çok anlarsınız ağlaması açlık mı başka birşey mi, gazı olduğunda bacaklarını karnına çekerek ağlar, üşümesini ensesinden ve göğsünden anlayabilirsiniz ama etraftan size sürekli kızım bu bebek uçan kuşun kanadından bile yel alır giydir sen onu üşür diyen çok olacaktır 🤣 annelik ne kadar iç güdüsel olsa da biraz da zamanla öğrenilen birşey siz de bebeğinizi tanıdıkça onu daha iyi anlayacaksınız, ilk hamileliğimde bende çok düşünürdüm nasıl yapıcam nasıl anlarım diye ama anlaşılıyor yani bebekler öyle ki kendisine bir şekilde baktırıyor o ihtiyacını karşılıyor bir şekilde