ilkayksck Kızlar merhaba ikili tarama sonucum çıkmış şimdi gördüm free beta hgc 47,5 gelmiş papp 2.25 gelmiş bilgisi olan varmı ?
Elzem123 ilkayksck tam bilmiyorum ama bence değeriniz normal çünkü benim papp a 4 küsür çıktı 3 altında olması lazım senin yüksek dedi. Bu durumda vücut bir hormon sıvısı salgılıyormuş ve bu da bebekte gelişim geriliği yapabilirmiş her ay bebeğin gelişimini kontrol edeceğim dedi inşAllah bizde sıkıntısız atlatırız.
ilkayksck Elzem123 bu ikinci gebeliğim aslında ama ilk gebeligimde hiç bakmamisim resmen bunda baya tedirgin oldum bilmediğim için yinede teşekkür ederim💖 rabbim sagliklica kucagina almayı nasıp etsin 🌹