happymomdayss merhaba🌸 kişiden kişiye değişir iki bucuk ay önce sezeryan doğum yaptım genel anestezi ile, ameliyathane kapısından çıkmadan narkoz etkim gecmişti maşallah demişti personeller, 6 saat sonra ayaga kaldırdılar annem zor olur demıstı ama gayette güzel şekilde ayaklanıp yürüdüm hiç oturmak istemedim yatınca oturunca ağrım olduğunu düşündüm. Sadece normal olarak dikiş ağrıları haliyle oluyor ama kalkarken dönerken yatakta destek alınca sorun yok:) 1 haftada alışmıştım ben insan alışıyor ama bol bol yürümekte fayda var gazın cıkması için muhakkak. Birde bol sıvı içmek en iyisi 💕🌸 saglıkla kavusun