Plansizmom benimde gebelik öncesi böyle bir şikayetim yoktu ,hatta dediğim gibi aslında referans değeri içinde ,ama gebelik ve normal sağlıklı birey değeri bile aynı değilmiş 2-2,5 civarı olması gerekliymiş. İlacı dediğim gibi bir gün dahi aksatmamanız , sabah saatlerinde 5-6 gibi içmeniz bir saat en az bir şey yememeniz yeterli ✋benim geceleri dahi çarpıntım olurdu anksiyeteden veya gün içinde aşırı .Ama inanın rahatlatıyor ilaç 🌸geçmiş olsun 🌸