Gulcan_15 oxytocin 35+2 haftalık olduk bizde. Benim kasık ağrılarım çoğaldı sürekli tuvaletim varmış gibi oluyor, dönemiyorum sağa sola uyuyamıyorum bu yüzden
Ynss oxytocin 35. Hafta geceleri tuvalete gitmekten uyuyamıyorum gündüzleride bütün gün uyuyorum bir bakmışım gün bitmil ilk haftalardaki uyuşukluk çöktü üzerimeeee
Balumudum 36 +4 olarak gece uyutmayan bel ağrıları , vücut ağırlığı çok var , doğum ne zaman bilinmiyor her yaşadığım tepkiyi doğuma yoruyorum bu da beni endişelendiriyor
avucundaopucuk Benimde 36+4 bel ağrım aşırı rahatsız ediyor sağ sola dönmekte çok zorlanıyorum uzansam bile ağrılarım geçmiyor baş aşağıya durduğu için kaburgalarıma çok vuruyor bu yüzden ne otururken rahatım ne de yatarken 25 ağustosta inşallah doğumum olucak
rummglmz avucundaopucuk bende ilk doğumun ama sezeryan olmak istiyorum. Çevrem çok korkutuyor ama kendime normal doğum olarak asla olacağına inanamıyorum
gecekusuu 35 haftalık bebek belirli yerlerde sertleşip duruyor bir süre orası sert ve şişik oluyor doğum belirtisi mi
Nz1 gecekusuu 35+1 im ben de. Karnımın yanları bir anda sertleşiyor yumruk gibi bir şey oluyor geri geçiyor hemen.
oxytocin gecekusuu benim de aynı canım doğum belirtisi sayılmaz herhalde ama hepimize aynı şeyler oluyor Allah güç kuvvet versin🙏🏻
Esseraa22 @oxytocin 35+2 haftaligim normalde Eylül’ün ilk haftası olarak görünüyor ama bizim haftamız.onden gidiyor Ağustos sonuna doğru olur herhalde kasılmalarım arttı karnın düşmüş diyorlar ama bakalım sağlıkla kavusalim inşallah
ebruscan Merhabalar. Yarın 35 olacağım inşallah. Bugünümüze şükür ama biraz zor geçiyorum baskı ve batma hissi çok arttı son günlerde. Kasıklarda ağrılar da var. Aşırı sıcak basması cabası 😬 Allah hepimizin yardımcısı olsun. Zamanında ve sağlıkla kolaylıkla gelsinler inşallah amin 🙏🏻
oxytocin Anladığım kadarıyla hepimiz aynı durumdayız ve dertlerimiz aynı. Ben de sizlerle aynı durumdayım🥹 özellikle vajinama doğru çok baskı hissediyorum. Sağ tarafta toplanıyor kaburgamın sağına çok vuruyor ve sıkıştırıyor. Sürekli doğuruyor muyum doğuracak mıyım korkusuyla duruyorum (35+0 bebek 1 hafta ileride) 🥲🥲
oxytocin Gulcan_15 ben de en son 34+2de gitmiştim boyunu söylemedi tahminimce 40-45 arasında ama kilosu 2500 gramdı