Nz1 35+1 den selamlar😇 Kendime pek itiraf edemesem de yavaştan başladı doğum korkusu. Allah nasip ederse normal doğum istiyorum. Siz kaçıncı haftada doğum yaptınız?
Mihrimahinannesi Nz1 ilk doğumum 39+5 de olmuştu normal olarak. Şimdi ikinciye hamileyim. Korkuyla bekliyorum 😀
Esseraa22 @Nz1 40+2 biri diğerini 41+3 de şimdi 35+2 haftaligim bakalım kaçıncı haftada gelecek beklemedeyim.
mommy0806 Esseraa22 Suni sancıyla mı doğurdunuz acaba? 39+3teyim sancım filan yok ben de 40ı bekleyeceğim gibi duruyor 😏
Esseraa22 @mommy0806 40+2 de kendi sancimla kolay bir doğum oldu ama 41+3 de suniyle doğurmak zorunda kaldım hiç gelmek istemedi sancı açılma hicbirsey olmadı zorla doğurdum yani inşallah 40 kadar kendiliğinden gelir bebiş