MavianneTugba Kızlar 31 haftalık hamileyim. Bebeğimi günde 3-4 kere hıçkırık tutuyor. Ve sanki biraz uzun sürüyor gibi hissediyorum yani benim gibi olan var mı ? Hıçkırması normal ama bu kadar olması çok gibi geldi bana?
erikarpuz MavianneTugba benim de aynı 29+5 şu an bugün tam 3 kere hıçkırdı eşime mesaj atmıştım bitince bi baktım tam 10 dakika olmuş inanamadım çok geldi ama diğerlerinin geliştiğini gösteriyormuş sanırım biraz okumuştum
babymom2026 MavianneTugba 29+0 benimde oluyor günde 2 defa pıt pıt pıt diye bazen 5 dk falan sürüyor ☺️
erikarpuz buseb95 aynı yer sürekli pıt pıt kalp atışı gibi atıyor eşim dokununca eline geliyor ben zaten hissediyorum direkt belki bebeğinizin kafası karnınızın icinde belinize doğruysa hıçkırdığında hissedemeyebilirsiniz pozisyonla alakalıdır
MavianneTugba buseb95 kalp atışı gibi ritmik bi şekilde atıyor zaten anlıyorsunuz arkadaşın dediği gibi pozisyonundan dolayı hissetmiyor olabilirsiniz
erikarpuz yasemin110421 büyüdükce daha çok hıçkırıyordu doktorum normal dedi şimdi 3 buçuk aylık her gün mutlaka hıçkırıyor 😂
yasemin110421 erikarpuz yaa maşallah 🥰 bizde daha 30 haftalığız kavuşmayı bekliyoruz dua edin bizlerede