HumaBetul342 karnımda ağrı oldu ama suan ağrı yok tuvalete cıktıktan sonra ağrı geçti ,acı yemıstım ondsn dolayı da olmus olabılır dıye dusundum ama işte yine de bıraz tedırgın olddum ,bu haftalarda gaz sıkısması karsılasscağımız bır durum o zaman,tesekkur ederım canım en azından ıcım rahatladı bu arada hayırlı doğumların olsun sağlıkla al inşallah bebişini kucağına