mor_menekse1 Kizlar devlette ikili tarama yaptırdım ama randevu bulamıyorum özele sonucunu gostercem doktor direk sistemden görür mü yoksa devletten çıktısını falan mı almam lazım
mor_menekse1 Dilarac yani normal bir şekilde gidip isteyeyim ikili tarama sonucumu almaya geldim diye
Esmakeskin Düşüyor ama doktorunuzun grafik olarak yorumlaması lazım ense kalınlığını da katarak. Ben özelde verdim 1 gün sonra sonuç çıktı ama e nabıza 2 hafta sonra düştü . Doktorum grafik yorumlamasını yaptı