Bende 7+3 üm yaklaşık 1 haftadır yürüdükçe ayakta oldukça daha iyi hissettiğim bir ağrı var batma gibi dolgunluk gibi sadece solda ama. Bende endişelendim ama araştırmama göre normalmiş sende korkma umarım iyidir bebişlerimiz Allahın isimlerini çekmeni tavsiye ederim