cilekbebek Arkadaşımın kızının ismi maral ve çok güzel bir çocuk maşallah güzel değişik bir isim bence nadir duyulmuş 🤭
AysunDeren hepoyleolurzaten__ ya eşimle isim konusunda hiç uyuşamıyoruz hiç bir isimi beğenmiyor. O beni çok zorluyor
Selim_Alparslan AysunDeren Diktatör sanırım. O zaman post açman boş burda yine onun dediği olur geçmiş olsun .
hepoyleolurzaten__ AysunDeren dokuz ay karnında sen taşıyorsun sonuçta ben esime sorarım fikrirni sen bilirsin der hemen hemen bütün çocuklarımın ismini ben koydum
Selim_Alparslan hepoyleolurzaten__ Bende iki oğlumun ismini koydum. İlkini Selim istedim tamam dedi, ikincide Alparslan olacak zaten o da istiyordu ortak olmuş oldu. Bencede saygı duyulmalı diye düşünüyorum 🌺
Aysunays AysunDeren Benim eşim de aynı. Zaten içime sinen 3/ 4 tane isim vardı. Hepsine bir laf etti. Eşimin bulduğu isimler de bana hitap etmiyor. Ortak noktada buluşamıyoruz. Bu arada Meyra çok güzel ✨️ anlamı da güzel
AysunDeren Aysunays evet ya insan ikimizin ortak kararı olsun istiyor ama işte. Aynen bende beğendim aslında meyrayı naif bir isim gibi