prenses99 Kizlar hamileyken paxil kullanan varmi ben biraktim ama beynim uyusuyor cok icmeyince duramiyorum pazartesi sira aldim gitcem doktora bakalim bebis icin cok canim sıkılıyor kotü hissediyorum
Zumruduanka160 prenses99 ilk 3 ay ilaç önermiyorlar , durumunuza göre belki şurup filan verirler pasiflora o zamana kadar
Deletedmom_182 prenses99 Perinatal psikiyatiye gitmeniz lazım. Normale değil. Sağlık ocağınıza gidin onlar size perinatalden randevu bulur hemen özel kontenjanları oluyor. Çoğu ssri tipli ilaçlar gebelikte önerilmez. Alternatifiyle değişir perinatal psikiyatrist
prenses99 Bebeek_12 cokmu etkiler acaba bebege ilac icerken cok kotü hissediyorum doktoruma deniscam daha dun ogrendim gebeligimi
Bebeek_12 prenses99 hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ne zamandır kullanıyodun ve kendin mi bıraktın ilacı
prenses99 Bebeek_12 pozitif test gorunce yani cuma gunu icince birsey olucak gibi oluyorum ama kandada kafam karisik pazartesi gitcem doktora
prenses99 Zumruduanka160 insallah yaa kasik agrim cok fazla gobegimin altinda bisiler tiktik atiyor bel agrimda var ilk haftalarda normalmi