zeyka 2 kızda da ekşi tuzlu şeyler hoşuma gidiyordu şimdide aynı cinsiyet belli değil daha çok küçüğüz 8+0
ilaydahh27 halitefe ya bende ekşi yiyorum bu gebeliğimde acı da ama çok fazla alerji başladı bende sebebi nedir acaba
halitefe ilaydahh27 bence bir sebebi yok ama doktorunuza söyleyin nasıl şeyler yaşıyorsunuz kaşıntı falansa karaciğer değerlerine bakarlar
nihalcetin Tatlılar aşerdikçe oğlum olacağını cinsiyeti belli olmadan anladım hala da aşeriyorum 😅 Ekşiyi çok severdim ama hamileliğim boyunca 1 kere turşu yedim o da dokundu ne tuzlu istedim ne ekşi künefeler katmerler istiyorum bal olacak herhaldeee 😂
Pnrdrsn ilaydahh27 biz erkek bebek bekliyoruz. Fetal eğer doğruysa erkek dedi☺️ ama gram tatlı istemiyor canım. Hep tuzlu şeyler istiyorum.