Esraerdgn95 oğlum Eymen 4 yasında mükemmel bir cocuk çok uyumlu akıllı bilinçli okul ortamında ögretmenleri de bayılıyor nazar değmesin çok memnunum evladımdan biraz hareketli evet ama öyle olsun zaten pasif olmasın. Asla edepsiz hayırdan anlamayan bir cocuk değil. Ayrıca isimden ziyade yetiştirme tarzı, aile yapısı da önemli. Cocukları şımartıp şımartıp sucu isme atıyolar. Sahabe ismi lesinlikle koy bence pişman olmazsın.