Girlzz 37+6 bu gün kontrolüm vardı amniyon sıvısı sınırın üzerinde çıktı geçen hafta tam sınırdaydı zaten izleyelim demişti doktorum bu hafta sınırı aşmış göbek çevresi çapı ve kilosu da ilerideymiş 39. Haftada yatış verildi. Sıvının neden yükseldiğini bilmiyorum hamilelik şekerim vs yok devlette doğrucam dua edin 💕