Herkese merhabalar arkadaşlar, geçen muayenemde rahmimde perde olduğunu öğrendim. Perdenin derinliği detaylı ultrason vs olmadığı için henüz belli değil. Doktorum kese yerleşimi avantajlı bir yerde dedi. Şimdilik her şey yolundaymış, pazartesi günü tekrar çağırdı o zaman tüm detayları bütün ayrıntılarıyla soracağım ama öncesinde pozitif hikayesi olanları dinlemeye ihtiyacım var çünkü gecem gündüzüm bu konu oldu. Allah korusun ama olabilecek tüm olumsuz detaylara hakimim ama içimden cılız bir ses her şey yolunda gidecek diyor. Progesteron başladı önlem olarak ama günde 2 kez ağızdan yazdı o yüzden leyla gibiyim günlerdir. Bunu deneyimleyip genelde vajinadan mı kullandınız bunu da söyler misiniz? Ağrılarım oluyor sizde de olmuş muydu? Biraz morale ihtiyacım var umarım doğru kişilere ulaşır da umudum tazelenir. Bir de 6+3deyim. Geçen muayenem 5+6daydı, yolk sac gördük kalp atışı için 1 hafta sonra gel dedi, günlerdir forumu hatim ettim ve normal olduğunu genelde 7. Hafta başında duyulduğunu okudum hep, gerçekten normal di mi? Şimdiden teşekkür ediyorum, buradaki dayanışma beni sürekli ağlatıyor, iyi ki varız. Burada bir kez daha anladım ki kandın kadının gerçekten yurduymuş 🙏🏼💞🌸