ignur Kizlar pzts kan vericem oksapar kullaniyorum igne saatimden once veriririm zaten de sorun olur mu durmama gibi ?
Merveasya78 ignur 8 aydır kullanıyorum iğneyi, kaç oldu kan verdiğim bişey olmaz canım, biraz fazla bastır duruyor yani
seynepon Merveasya78 bu iğneleri nasıl alıyoruz kadın doğum mu reçete ediyoe, aile hekimi mi, rapor mu çıkartıyoruz acaba bilgilendirir miyiz
Smy17 seynepon kadın doğuma gidiyorsunuz rapor veriyor. Eğer raporsuz almak isterseniz aile hekiminize yazdırabilirsiniz ama ancak 1 kutu yazabiliyorlar 10 gün sonra tekrar gitmek gerekiyor.
seynepon Smy17 rapor çıkarsa eğer kaç gün idare eder bana transfer öncesi 10 tane verdiler yani 1 kutu, transfer olumlu olursa doğuma kadar gerekecek kusura bakmayın yoruyorum sizi rapor için belge genetik test sonucu istiyor mu doktor
Smy17 seynepon yok estağfurullah evet doktor genetik sonucu istiyor. Şöyle rapor çıkınca 9 kutu vermişti bana eczane 3 ay süresi vardı raporun sonra yeniden rapor çıkarmıştım bir 3 ay daha sonra doğumuma az kalmıştı diye 10 günde bir aile hekimine gidip yazdırmıştım.
Fuunndaaa seynepon kalp atışı duyduktan sonra herhangi bir teste gerek yok doktora kullandığınızı söyleyin raporunuzu çıkartır