bade_3736
Canım biz 14. haftadayız ama o haftalarda bende de oluyordu .Su içsem patlıcak gibi oluyorum alt tarafı su ama .Azıcık bişey yesem midem şişiyor .Özellikle akşamları .İlk aylarda gaz şişkinlik normal diye biliyorum.Hormonlardan dolayı bağırsak hareketleri yavaşlıyormuş.