prenses34_ yaa işte insan iki meyveyide tatmak istiyo. Ben hanüz hamile değilim istiyoruzda bakalım ne zaman okur korunmuyoruz bekliyoruz ama olursa erkek olsun isterim. Eşim kız hissediyorum diyo hep 2 kızım olacak gibi diyo. Ama benim gönlümde bir kız bir erkek istiyo. Rabbim nasip etsin en güzeliyle bu ay hamile kalayım oğlum olsun🤲