visnelicheescake sevgi_99 var gibi canım ama 1 ay gecikmede çok olmuş o ekstra bir ayrı konudur da başka test ile teyit edin birde yada direk kan verin .
Hazelcik Var tabiki ama bu kadar gecikmeye böyle silik olması kafamı karıştırdı bence acil bi doktora gidip sağlıklı bir gebelik olup olmadığını öğrenin. İki üç gün gecikmiş olsa bu kadar silik olması normal derdim ama…
visnelicheescake sevgi_99 kan verin bence doktor bu kadar gecikmeye bence kan testi de ister değer için
ftmccnn Benimde böyle çıktı ama 3 gün gecikmisti. Kan vermek için randevuya gerek yok acilden beta HCG değerime baktırmak istiyorum deseniz yeterli.