melmih12 Kızlar 30 haziran sat. Kimyasal gebelikti. 7 temmuzda sıfırlandı. 21 temmuzda pik gördüğümü düşünüyorum ama 3 gün önce test yaptım negatif. Hala regl olmadım hemen hemen 5 gün gecikme var. Sizce pozitife döner mi. Elimde hiç test kalmadı
Zbyd3 Sat 2 haziran benımde 21 haziran da çatlama oldu 13 gün sonra kan testi negatif çıktı . Umudu kesmiştim ama Bi 9 gün sonrasında daha geç döllenmeyle pozıtıf oldu rabbim sağlıkla nasip etsin herkese
melmih12 Zbyd3 sanırım dediğinizin aynısını şu an ben de yaşıyorum 🥹🥹🥹 Allahım sağlıklı güzel bir evlat nasip etsin size de 🥰🥰🥰