Gzdenr34 Gozde_mom 31+4 haftalığım 3 kere acillik oldum ölüyorum ağrıdan kramptan doktor yapacak bir şey yok gebesin diyor Parol serum verip gönderiyor. Üroloji doktoru stent takılır ama düşüğe sebep olur diyor
Gzdenr34 ozlemm_ozz normal değil inanın beni ölüyorum sancıdan kramptan. Böbrek büyümesi ve böbrek taşı çıktı elim kolum bağlı ağlıyorum sürekli kıpırdayamıyorum
ozlemm_ozz Size de çok geçmiş olsun. 4+3 haftalık gebeyim, şimdiden çok ağrı hissediyorum bende . Umarım daha çok artmaz