anneolmakneguzel_ Hly_ygt 6 gün kala çok erken hayatım ya, ben silik çizgi bile gormedim son 2-3gun kala anva gordum. Adet geçsin ondan snda test yap
rosee233 Hly_ygt canım benim adete 6 gün kala testim negatifti . 5 gün kala testim de çok uçuk hayalet çizgi çıktı. Gittim kan verdim değerim 5.80 çıktı şimdi bekliyorum inşallah yükslecek umutsuzlanma boşa 💓
Hly_ygt Mom_06 visnelicheescake Mariam1 Kızlar inanamıyorum ya 0.3 çıktı resmen moralim sıfır sıfır sıfır
Mom_06 Hly_ygt üzülme canım rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur umarım rabbim kalbine göre verir
visnelicheescake Hly_ygt canım erken moralini bozma ben adetimin ilk günü negatif gördüm ve gecikmemin onuncu günü pozitif gördüm hiç düşünmüyordum birde sen düşün
Tuanakaran Hly_ygt adet gününden 1 gün önce negatif ti kanım iki gün geçince bidaha kan verdim pozitif ti oglumda
arn711_ Hly_ygt canm merhaba inşallah sana umut olurum. 7 Ağustos da kan verdim 0.855 dün yani 10 Ağustos da verdim 56 adete 6 gün var şuan
Tuanakaran Hly_ygt rehlime 1 gün kala kanda negatif günüm 2 gün geçinde pozitif ti oğlumda geç döllenme miş
Hly_ygt Aysima51 canım ben ovulasyon testiyle takip etmedim hiç döngüm düzenli 28 gün ona göre de takvim uygulamasında 31 Temmuz ovulasyon gösteriyor ama bu ay öyle yumurta akı gibi belirti falan da pek yaşamadım yumurtlama oldu mu bilmiyorum artık
Hly_ygt Mariam1 gerçekten erken gebelik testleri falan hep bilinçli mi bilmiyorum böyle üretiyorlar insanların parasını da geçtim umutlarıyla oynuyorlar 😏
efnanhiraa Hly_ygt bende takip yapmadım ama 3 Ağustos regl günüm du olmadım 4 gecesi lan verdim 5 bağlayan gece 10 değerle öğrendim bekle bakalım daha gününe var alalhtan ümit kesilmez
Mariam1 Hly_ygt doktor o yüzden boşuna demiyor kesinikle regl gecikmesi bekle diye dün ve bugün çatlama 8 9 gün yapıldı test belki çok erken ama umudum biti olsaydı çıkardı diye düşünüyorum
Hly_ygt anneolmakneguzel_ evet canım adet olmazsam o zaman bakcam zaten dün gördüğüm 0.3 den sonra adet günü geçmeden hiçbir şey yapmam artık :)
Mariam1 Hly_ygt oyile Gibi duryior canm o yüzden yeni aç için hazırlık yapacağım ovulasyon testi sipariş vereceğim de hangisi doğru bilmiyorum ki