Hacettepede muane olan varmıı memnunmusunuuzz🌸
sudekaplan erdem hocaya muayeneye gidiyorum. Genel olarak memnunum
sudekaplan bende havettepeye gidiyorum gayet memnunum
Bende oraya gitmek istiyorum isallh pazartesi gidecem bakalım
Evrimeylem inşAllah hayırlısı olsun
Yusra12 teşekkürler