Gulay01
Son bir ayım kaldı sayılır ama artık bebegin her hareketi acıtıyor sizde de bölemi oluyor? Alt kısımlarda ki tekmeler zıplatıyor genelde de hep orada artık heo bölemi olacak merak ettim ayaktayken gelince aniden elektrik carpması gibi oluyor durmak zorunda kalıyorum bu normal mi sizce?