Seyma190623 sevdaozz devlette yaptırdım bi sıkıntı yaşamadım ben gerekli görüp yaptırdım sonuç güzel geldi (kötü gelse bile buna hazırlıklı olmak istediğim için yaptırdım)
Seyma190623 sevdaozz yani insan ister istemez endişe yapabiliyor ama ben çok rahat gittim özellikle ense kalınlığı çok güzel gelince sonuçları umursamadım bile ve onlar da güzel geldi içinizi ferah tutun sonuçta bu hastalık 1000/1 gibi bir şey