ikimelekannesiyim Muayene ve doğum ücretini bilen var mı acaba daha önceki doğumumu da özlem katırcıda yapmıştım bunda da onu istiyorum
ikimelekannesiyim Ben çok memnun kalmıştım ilk muayenede biraz mesafeli gibi duruyor ama sonrasında çok güler yüzlü korkutmadan herşeyi güzel açıklıyor şimdi yine ona gitmek istiyorum
0Berfin0 edakok evet ikisi için geçerliymiş. Ama hazirandan önce 30 du sonra 35 oldu ben de Kasım sonu doğurucam ozamana kadar tekrar zam gelir mi diye sorduğum da buna bişey diyemem gelebilir de gelmeyebilir de demişlerdi