dygee Kizlar hazırlık yapacağım ben misafirler için buzluğa yavaştan 4 çeşit yapayım derin dondurucumun bir bölümünü misafirler için hazirlikla doldurayim diyorum neler yapılıp atılabilir acaba doğuma Allah’ın izni ile var ama ben çok agirlasmadan yapıp koyma taraftarıyım açıkçası yavaştan koyayım bir iki bir iki diye düşünüyorum sizler neler yaptınız fikirlerinize açığım
Mizgin2020 dygee Hamilelik döneminde geçek anlamda desteğini görmediğiniz hiç kimse için kendinizi yormaya değmez Kendiniz ve eşiniz için yapın bence doğum sonrası bebekle hazırlaması zor olur Sağlıkla kucağına alirsin inşallah canım
Eliffbaby dygee ben misafirler mozaik pasta yufkadan börek ama pişirmeyeceğim çıkarıp pişirince çok güzel oluyor. Ev için yapabilirsem çıtır simit(yarı pişmiş) yeşil fasülye az kavuruyorum hemen domates zeytinyağıyla ve köz patlıcan deneyimlerime göre bunlar taze güzel çıkıyor 36. Haftamdayım zaten bunları bile yapabilirsem artık olduğu kadar . Bir de annem cevizli köfte yapıyor çok lezzetli oluyor çıkarınca da yine tadı fena olmuyor ondan koyarım
Zeynepefem dygee bende hamileyim hicbişey yapmayı düşünmüyorum oturup bi çay kahve içip gitsinler tatlıların da kendileri getirsin yada ben hazır tatlı alirim. Bu kadar hazırlığa ne gerek var ki yeni doğum yapmış kadının evine yeme içmeye mi geliyorlar
dygee Elovee çok doğrucusun kiz 😀 aslında haklısın ama herkes düşünceli değil ama riskli bir hamilelik yaşadım eşimin tarafı bana mısın demedi kendi ailem için yapacağım desteğini gördüğüm insanlar için aslında
Eliffbaby Mizgin2020 valla öyle canım kendimizi öldürüyoruz kendi ailem dışında hiç kimsenin yardımı olmadı hazırkiler de nazlanıyor vs dedi. Değmez değmez de işte ben kendime bunu yakıştırdığım için yani önlerine yine dolu bi şeyler koyayım diyorum ama tabiki kendimi çok yoracak şekilde değil
Eliffbaby Zeynepefem doğru aslında sadece yakın hissettiklerine bi şeyler hazırlarsan öncesinde koyarsın ama diğerleri çay içip gitsin bi de hazır kurabiye 😏
Mizgin2020 Eliffbaby çok kafaya takma kim ne düşünüyorsa düşünsün canim sen bebeğini düşün bende 4 aylık hamileyim kimseden bisey görmedim Eşim hariç Doğum zamanı da bende bebeğimi eşimi kendimi düşünürüm
Fatmadmr37 dygee yani özellikle misafir için hiçbir şey yapmadım yapmayacağım. Ama kendimiz için sonrasında kolaylık olsun diye sarma, börek tarzı şeyler yapıp koydum. Misafir geldiğinde genelden disardan alıyoruz. İlk dogumumda gelenlere öyle yapmıştım yine öyle yapmayı düşünüyorum.
dygee Fatmadmr37 AA çok doğru kendiniz için neler yapıyorsunuz detay verir misiniz kendimiz için de atsam iyi olur poğaça börek doğru söylüyorsun kimse düşünceli değil o bakımdan da bilmiyorum kiu
ikincibezelyeayak dygee Gelen gidenlere özel hazırlık yapmıyorum . Kendım çocuklarla zorlanırım diye kendımız için pratik şeyler hazırlıyorum. Gelen giden bizde 40 gün olmaz pek en yakın anneler gelir , teyze, hala , dayı gelir onlarda kendı bir şey getirirse getirir ikram beklemez. Ben kendimize yaptıklarımı yazayım sarma , buzluk böreği , soğuklarda iyi gider mozaik pasta yapıyorum ben kes kes servis et çok kolay oluyor tatlı olarak
Accountant dygee ben hiçbir şey yapmadım zıkkım yesinler valla illa yapacaksan sarma mozaik pasta börekler sarıp koyabilirsin bir de kurabiye gibi bir şeylerde olabilir kavanozda haftalarca bayatlamayan tuzlu kurabiyeler de oluyor
dygee Accountant ayy kız tabi hamilelik sürecim riskli geçti kendi ailem disinda arayan soranim olmadı ama yine de yapılır yaa
Accountant dygee ben sarma ve sigara böreği diye ağladım o kadar aşeriyordum ki çalışıyordum da vakit yoktu marketten hazır aldıklarım kesmedi en son kardeşim yaptı verdi belki pazartesi doğurucam buzluk bomboş benden hareket olmayınca kaynanam börek sarmış onları veririm 😀
Fatmadmr37 dygee dogumuma 10 gün kaldı şimdiye kadar gerçekten kimse arayıp sormadı bile zaten ilk zamanlar kimseyi kabul etmeyi düşünmüyorum ama gelen olursa da pastaneden falan alicam yani tatlı falan. Kendimiz için patatesli börek yapıp koydum. Yaprak sarması koydum. Annem buğday hasladi onu koyucaz. Çıkarıp soğuk yogurt çorbası yapmak için güzel koyuyor. Onun haricinde poğaça ve kek de koyabilirsiniz. Çıkarıp firinda ısıtınca ilk yapıldığı zaman ki gibi oluyor. Hemen hazir yapmak için soslu tavuklar koyabilirsiniz çok pratik oluyor. Ben domates biber doğrayıp koydum hemen Çıkarıp yemeğe koymaya çok iyi oluyor.
Elovee dygee aşkım sana destek olan insanlar zaten senden oyle birsey beklemez gelende en güzelini yapar zaten. Sen sakin yorma kendini hele bir de riskli gebelik geciriyorsan lütfen önceliğin sen ve bebegin olsun. Kimseye yaranamazsinnn❤️
dygee Accountant hahaha seninki de iyiymiş 😀 valla elimin altında olsun çocuğum da var pigaca börek kızımın sevdiği brownie kurabiye var kek ypar atarım buzluğa yavaştan Atacan ben bir çekmeceyi boşalttım 😀 kızımla zor oluyor ilgi bekliyor işlerim oluyor bir de hamilelik biraz atmak iyi olacak
Mizgin2020 Accountant dün sarma için ağlayan ben yalnız değilmişim demekki Eşimle beraber yaptik aşermek cidden zor insanın gözü dönüyor
Gdeniz10 dygee şekerpare, kalburabastı, çıtır börek ve poaça (pişmemiş), mozaik pasta, limonlu çatlak kurabiye, elmalı kurabiye, starbucks kurabiye, tahinli kurabiye, muffin bunları yaptım ben 🥰
demirrleydi_ dygee misafirlere hiç bir şey hazırlamam açıkçası gelen durumumu bilip gelecek hizmet beklemesinler benden yapacak haldeysem o zaman yaparım zaten bir çocuğum var çokta büyük değil bide bebek olacak ve yardımıma gelecek kimse olmiycak
dygee demirrleydi_ valla sanırım bana da yaprak falan sar diyorlar da yapamam ama diğer fırınlik şeyleri hem kendim hem de misafirler için az da olsa koyarım en azından elimin altında olsun benim de bir kızım var 5 yaşında