28+4 de baş aşağı pozisyonda olduğunu söylemişti dr bugün 32. Hafta kontrole gittiğimde kafasını yukarı dönmüş dedi😅 32 den sonra hala pozisyon değiştirebilir bekleyip görücez dönerse 41 e kadar bekleriz normal doğum için dedi🤭 siz de de buna benzer durumlar oldu mu döndü mü bebişler?