Annelikyolundabiri Kızlar özellikle ikiz gebelere danışmak istiyorum. Biraz fazla yürüyeyim, ayakta kalayım hemen alt karnım çok ağrıyor. Hatta yatağa yatarken de ağrıyor. Neden olur bu ağrılar normal midir? 🤔
anneyim9 Annelikyolundabiri bende ikiz gebeyim 35 haftalık oldu benimde karnım çıktığından beri hep ağrılar kasıklarımdaydı halada öyle allahım yardımcımız olsun🤲🏻
imcakir Annelikyolundabiri kendini yormamaya çalış, rahime baskı yapıyordur. Bir de baş aşağı pozisyon olunca da o his çok oluyor
Annelikyolundabiri Yonca_ zaten salı günü kontrolüm var. Bu zamana kadar çok sık yaşadım kasık bel ağrıları, dr hep normal diyor.
Annelikyolundabiri anneyim9 amin 🤲🏻 ay içim rahatladı biraz.. benim de karnım erken çıktı 3 aylıkken. Inşallah ben de 35-36 haftaları göreyim 🥰
Annelikyolundabiri imcakir en son 3 hafta önce gittiğimde altlı üstlü paralel yatıyor demişti doktor. Şimdi nasıl duruyor hiç bilmiyorum 🤔 zaten çok bile bir şey yapmadan bi pazar gezeyim diyorum ağrıdan yürümekte zorlanıyorum
imcakir Annelikyolundabiri benimde öyleydi sonra onun üzerine çok değişti 😂 Şuan biri baş aşağı biri yan mesela 🤷🏻♀️
Meryemdd Annelikyolundabiri her doktora gittiğimde doktor sıkı sıkı tembihliyor sakın carsı pazar gezmek yok diye 🤣🤣 sende dikkat et. 5dk ayakta dursam fena oluyorum artık ben, yorgunluktan oluyor bu agrılar
Annelikyolundabiri Meryemdd ayy benim doktor günlük 30 dk yürü diyor. Ben yürürüm de kasıklarım izin vermiyor 😅 karnım çok ağrıyor. Kaç haftalık oldunuz